Klacht: Simpel luistert niet naar de mens die in de wnsp zit.

op 30 juni 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds vorig jaar zit ik bij simpel. Nou zitten we eindelijk in de wnsp maar doordat zijn alle rekeningen geblokkert en kan er geen incasso af. Ik heb al diverse keren gemailt en brieven gestuurd dat ik zelf ieder maand 2,50 over maak omdat de reden hier boven. Maar toch iedere maand krijg ik brieven binnen met dat de incasso niet ging en dat ik tussen de 15,00 of 32,00 euro moet betalen aan weet ik wat. Weer stuur ik een mail en ik stuur een cpoy van de uitspraak van de rechter. Wil het opzeggen, gaat niet en sinds vorige maand zeggen ze het zelf op en sturen ze het naar een incasso bureau, wil ik ze bellen ben ik 1,25 per minuut kwijt. ik leef met drie personen van 85,00 per week. We willen de wnsp niet op spel zettn, maar simpel is echt niet zo simpel, het gaat hun alleen maar om het geld.

Dat ik gewoon ieder maand kan zelf betalen en de rest wordt kkwijtgescholden, want het is onterecht

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel