Klacht: Simpel levert geen dienst

op 15 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 6-7 ben ik overgestapt op SIMPEL, Sindsdien kan ik ook niet meer bellen. Via een automatische mail op mijn vraag kreeg ik te horen dat er vertraging op het netwerk zat en dat het zo snel mogelijk opgelost zou zijn.Tot op heden kan ik nog steeds niet bellen. Ze waren wel heel snel met de automatischeafschrijving bij de aanmelding.

Gewenste Oplossing:

opzegging van het contract wegens wanprestatie en terugbetaling van de kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rutgerpostema