Klacht: simpel

op 15 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

wij zijn op 29-06-2012 van kpn over gestapt naar simpel
nou was het maar zo simpel!!!!!!!!! want sinds die dag doen onze mobiels het niet meer een storing op het netwerk zodat onze mobiels het niet meer doen , heb al 6 x gebeld met ze maar moet gewoon maar iedere dag een paar x mijn mobiel aan en uit zetten en maar afwachten waarneer ze het weer gaan doen erg fijn als je een eigen zaak heb en alles met je mobiel moet doen . wat een !!!@@@?? bedrijf

ik wil vandaag weer bellen op onze mobiele telefoons

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:29 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door butje39