Klacht: simkaart werkt niet

op 02 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben overgestapt naar simpel omdat het veel belminuten zijn voor weinig, nu heb ik een nieuwe simkaart ontvangen en deze doet het niet. ik kan alleen maar alrmnummers bellen.ik ben nu bijna twee weken bezig om een antwoord te krijgen wat nu te doen. simpel zou de vraag voorleggen naar een andere afdeling nog niets gehoord helaas. ze hebben ook mijn vaste huistelefoonnummer en bellen niet op.

Gewenste Oplossing:

ik zou graag een antwoord willen krijgen op mijn vraag en ik denk als ik een nieuwe simkaart ontvang wel kan bellen. ben nl nieuwe klant bij simpel en dit is geen juiste reclame.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door estherwit23