Klacht: simkaart werkt niet

op 02 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik ben overgestapt naar simpel omdat het veel belminuten zijn voor weinig, nu heb ik een nieuwe simkaart ontvangen en deze doet het niet. ik kan alleen maar alrmnummers bellen.ik ben nu bijna twee weken bezig om een antwoord te krijgen wat nu te doen. simpel zou de vraag voorleggen naar een andere afdeling nog niets gehoord helaas. ze hebben ook mijn vaste huistelefoonnummer en bellen niet op.

ik zou graag een antwoord willen krijgen op mijn vraag en ik denk als ik een nieuwe simkaart ontvang wel kan bellen. ben nl nieuwe klant bij simpel en dit is geen juiste reclame.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel