Klacht: Simkaart werkt niet

op 27 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit al vier weken met een telefoon waarvan de simkaart niet werkt; geen internet en niet kunnen bellen. Tele2 zegt dat het ‘in onderzoek’ is en dat dat onderzoek 15 werkdagen (max) zou duren. Inmiddels zijn die dagen voorbij en nog geen spoor van een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Indien ik de telefoon weer kan gebruiken (!) en er een passende vergoeding wordt afgesproken over het wekenlange niet kunnen gebruiken van de telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Illy1