Klacht: Simkaart vervangen

op 08 januari 2014 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Vanmorgen gebeld met de klantenservice van Simyo.
Mijn mobiel gaf aan dat de simkaart niet meer werkte, werd mij verteld dat er een storing was geweest en tegen de avond zou alles wel weer werken. Maar mij werd aanbevolen om een nieuwe vervangende simkaart aan te vragen,dat heb ik direct gedaan.Nog geen half later deed de telefoon het weer. Toen direct naar de klantenservice gebeld om mijn nieuwe simkaart te annuleren, maar dat kon niet meer.Toen ook gevraagd of de nieuwe simkaart omgezet kon worden naar een tweede telefoon met nieuw nummer, ook dat kon niet.
Nee meneer dat gaat allemaal niet, kaart besteld uit. Verder nog vragen, nee, dan wens ik u een PRETTIGE dag.UIT

Annuleren van vervangende simkaart,of de simkaart willen omruilen voor een tweede kaart met nieuw nummer en beltegoed.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

6 jaren geleden - Beste,Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op [email protected] of via ons forum www.simyo.nl/forum Wij kijken dan graag naar uw situatie.Vriendelijke groet,Simyo webcare

Alle klachten die gemeld zijn door henkie2