Klacht: Simkaart nog steeds niet geactiveerd (onbereikbaar)

op 13 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een abonnement afgesloten bij simpel, deze zal 4 juli ingaan met behoud van mijn eigen nummer.Netjes een brief en berichtjes gekregen dat 4 juli mijn abonnement in zal gaan.
Tot op heden ben ik niet bereikbaar of kan ik bellen. Paar keer naar de klantenservice gereageerd o.a. 19 minuten door de keuzemenu’s of eruit gegooit te worden en weer opnieuw moeten bellen.Ze kunnen mij geen indicatie geven wanneer dit verholpen kan zijn, deze storing kon volgens de technische dienst nog een aantal dagen duren of nog aantal weken.Toen zei ik dat ik mijn abonnement dan wil annuleren omdat ik niet zonder telefoon kan i.v.m. ziekenhuis oproep donor etc. en bereikbaar moet zijn. Toen zijn ze heel leuk dat ik een bedenk tijd van 14 dagen had en deze is al verstreken. Mijn antwoord daarop was dat ik nog geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement.

Voor mij is de oplossing dat de technische dienst de probleem z.s.m. moet gaan verhelpen, zodat ik weer bereikbaar ben.
De onkosten vergoeden van mijn nieuwe sim kaart wie ik noodgedwongen moest kopen om bereikbaar te kunnen zijn.

En is het ook mogelijk dat ik de abonnement alsnog kan annuleren omdat ik geen gebruik van hun diensten heb kunnen maken?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:25 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door annemarietb