Klacht: Simkaart

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:28 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht nathalielandzaad

5 jaren geleden - Afzender Nathalie Landzaad Prins Hendriklaan 47 3135 ZA Vlaardingen info@nathalielandzaad.nl Aan Simpel t.a.v. Peter van den Boogaard Postbus 12 3465 ZG Driebruggen Betreft: Abonnement van Simpel (telefoonnummer 0643086478) Vlaardingen, 22 oktober 2012 Geachte heer/mevrouw, Op 17 juni 2012 heb ik jullie een klachtenbrief gestuurd met daarin het verzoek om mijn contract per direct te ontbinden en een schade te vergoeden van € 3360,- . Op 1 augustus 2012 heb ik hier antwoord opgekregen en is gebleken dat ik i.p.v. 2,5 week maar liefst 4 weken niet gebruik heb kunnen maken van mijn Simpel abonnement. Een hele maand dus, waar ik wel voor heb betaald. Onacceptabel. Omdat u niet geleverd heeft, waar ik voor heb betaald, kom ik daarom nogmaals met het verzoek om per onmiddellijke ingang mijn abonnement stop te zetten. In dezelfde brief doen jullie mij een tegemoetkoming van 8 maanden gratis abonnementskosten met ingang vanaf september. Nu blijkt dat deze tegemoetkoming helemaal niet wordt verrekend! Ik moet nog steeds betalen. En ik heb daarom de bank dus ook verzocht om het automatisch incasso te storneren. Maar nu krijg ik ook nog eens betalingsherinneringen die ik op tijd moet betalen, want anders komen er hoge kosten bij. Deze facturen ga ik niet betalen. Ook maak ik geen gebruik van het telefoonnummer met bijbehorende simkaart en abonnement. Dit heb ik ook vermeld in mijn brief van 17 juni 2012. 8 maanden gratis abonnementskosten is te weinig voor de schade die ik met mijn bedrijf heb geleden. En wens zeker geen gebruik te maken van de diensten van Simpel. Ik verzoek u daarom nogmaals vriendelijk doch dringend om per direct mijn contract te ontbinden. En de geleden schade alsnog naar mij over te maken op 1528.67.031 t.n.v. N Landzaad/&L Grafisch Ontwerp. Ik zou graag binnen 4 weken een reactie ontvangen op mijn klacht. Indien mijn klacht binnen deze termijn niet naar tevredenheid is afgehandeld, zie ik mij genoodzaakt deze kwestie voor te leggen aan de geschillencommisie/rechter. Met vriendelijke groet, Nathalie Landzaad

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalielandzaad