Klacht: sim.. salabim?

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn simkaart.. stuk, no prob,, gemaild en gebeld voor een nieuwe simkaart.. peace of cake dacht ik,, maar nu inmiddels 2 weken verder en een desillusie rijker. kreeg na 10 minuten in de wacht een medewerkster aan de lijn, die klonk alsof haar kat net was overleden,, het huilen nader dan het lachen.verstoring vertraging aanmaak simkaart verhaal mijn bestelling stond nog steeds open. weet niet hoe lang het duurt moest maar een brief schrijven naar simpel? naja dus totaal niet geholpen,, voor niks gebeld, mijn abonnement loopt netjes door ook al kan ik het niet gebruiken.

Gewenste Oplossing:

een nieuwe simkaart.. zsm , moet me ook aan mijn betalingsverplichting houden dan hoort daar wel wat tegenover te staan..laat ik het nu nog maar even niet hebben over de compensatie van de tijd dat ik onterecht niet heb kunnen bellen, 5 werkdagen wachten vind ik geen probleem maar alles hierboven zou het netjes zijn het te verrekenen met je abonnementskosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door marleen1962