Klacht: sim.. salabim?

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

mijn simkaart.. stuk, no prob,, gemaild en gebeld voor een nieuwe simkaart.. peace of cake dacht ik,, maar nu inmiddels 2 weken verder en een desillusie rijker. kreeg na 10 minuten in de wacht een medewerkster aan de lijn, die klonk alsof haar kat net was overleden,, het huilen nader dan het lachen.verstoring vertraging aanmaak simkaart verhaal mijn bestelling stond nog steeds open. weet niet hoe lang het duurt moest maar een brief schrijven naar simpel? naja dus totaal niet geholpen,, voor niks gebeld, mijn abonnement loopt netjes door ook al kan ik het niet gebruiken.

een nieuwe simkaart.. zsm , moet me ook aan mijn betalingsverplichting houden dan hoort daar wel wat tegenover te staan..laat ik het nu nog maar even niet hebben over de compensatie van de tijd dat ik onterecht niet heb kunnen bellen, 5 werkdagen wachten vind ik geen probleem maar alles hierboven zou het netjes zijn het te verrekenen met je abonnementskosten

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel