Klacht: sim komt niet na diefstal

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel
Postbus 12
3465 ZG Driebruggen

Goes, 16 juli 2012

Betreft: aanmaak sim na diefstal toestel 06-19646132

Goedendag,

Op 15 juni jl. heb ik u telefonisch geïnformeerd over diefstal van telefoon en dus ook simkaart.
Derhalve werd e.e.a. geblokkeerd en u zegde mij toe, dat een nieuwe sim zou worden aangemaakt, wat door technische problemen 5 tot 10 werkdagen zou gaan duren.

Daarna is op diverse momenten telefonisch en emailcontact geweest: m.i. duurt het u veel te lang passende dienstverlening te bieden, waarbij u zich steeds van het argument bedient, dat er sprake is van technische problemen bij de aanmaak.

Ik kan niet anders dan concluderen, dat u inzake geboden dienstverlening in gebreke bent, waardoor te lang mijn telefoonnummer 06-19646132 niet bruikbaar is en nog steeds blijft. Ik ben actief als freelancer en voor inkomensvergaring grotendeels afhankelijk van bereikbaarheid.

Hier bovenop is uw site ook nog eens gehacked, hetgeen mijn gevoel, dat ik met mijn abonnement bij u niet op de juiste plaats ben, versterkt.

Derhalve verzoek ik u mij p.o en onverwijld te voorzien van nieuwe microsim, dan wel mij toe te staan mijn abonnement met nummerbehoud, zonder bijkomende kosten, elders onder te brengen.

Het zal u niet verbazen, dat ik dit voorval inmiddels heb voorgelegd aan Consumentenbond en Kassa.

In afwachting van uw mij conveniërende reactie,

PML van Gilst
Piet Heinstraat 3a/ 5
4461 GL GOES
Tel: 0113-853485
mobiel: 06-55585031

Simpelweg onbruikbare mobiel: 06-19646132

per ommegaande nieuwe sim of met nummerbehoud weg van simpel

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rayvg28