Klacht: Sim kaart activatie

op 05 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

De eerste dag (dinsdag 3/7/2012) dat mijn Simpel simkaart zou moeten worden geactiveerd, gebeurt het niet. Bij navraag ’s ochtend zijn een medewerker dat dit vandaag echt nog ging gebeuren. Tegen 5 uur wist een andere medewerker mij te vertellen dat er een technisch probleem is, waardoor het activatie niet gaat lukken. Dit probleem heb ik al zo vaak gelezen op internet. Juist omdat ik dit zo vaak heb gelezen, heb ik gedacht dat zou wel niet weer gebeuren. Het zou Simpel er veel aan gelegen zijn om dit probleem te verhelpen. Niets is minder waar šŸ™ Heel frustrerend, omdat je de hele dag maar zit te wachten om te kunnen bellen c.q. gebeld te kunnen worden. Ook weer 2 telefoontjes aan moeten spenderen. Veel ellende daar bij Simpel!! Kan niemand hier een keer wat aan doen

Ontbinding van mijn contact, direct! Simpel kan zijn belofte blijkbaar niet nakomen. Heb ik zelf ook als eens gehad, toen werd het contact ook ontbonden. Overigens terecht, geheel mijn fout!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:36 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door beekieboy