Klacht: SIM kaart

op 29 november 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al 5 jaar klant. Ik heb nog nooit een nieuwe sim kaart gekregen of aangevraagd. Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht waar in alleen een nano sim kaart in past. Omdat mijn kaart al 5 jaar oud is past deze niet in het nieuwe toestel. Ik kan een nieuwe sim kaart aanvragen maar deze kost mijn dan vijftien euro. Ik vindt dit niet klantvriendelijke omdat de techniek niet stil staat en ik altijd erg zuinig ben geweest moet ik voor deze kosten gaan opdraaien dat vindt ik echt niet klantvriendelijk en zeker geen service van Simpel. Ik heb met mijn gezin drie abonnemente bij Simpel lopen en denk er anders aan om ze allemaal op te zeggen en naar een andere provider te gaan.

Als er kosteloos gewoon een nieuwe SIM kaart wordt opgestuurd.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 29 november 2016 om 15:37 geantwoord

Beste Carin12,

Bedankt voor uw reactie.

Ik snap dat het heel vervelend is dat er kosten in rekening gebracht worden voor een nieuwe simkaart.

Deze kosten worden uiteraard met een reden in rekening gebracht. De kosten worden in rekening gebracht om de simkaart te kunnen maken en de simkaart op te kunnen sturen.

Nu snap ik dat u deze kosten niet wilt betalen als u al 6 jaar klant bent bij Simpel en altijd heel zuinig geweest bent op uw simkaart.

Ik heb daarom een melding gemaakt dat de simkaart gewoon gratis verzonden kan worden. Ik wil u daarom aanraden om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice via telefoonnummer 088-1005757 (normaal tarief). Als u hierbij aangeeft dat u een nieuwe simkaart wilt ontvangen, zal mijn collega de simkaart kosteloos laten opsturen. De simkaart zal dan binnen maximaal vijf werkdagen verzonden worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

Simpel