Klacht: sileconen hielspoor sokjes om hiel

op 16 november 2015 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

mijn man is 75 jaar en heeft erg veel last van hiel spoor daar om heb ik voor hem sileconen sokjes besteld deze werkte goed hij had minder pijn met lopen maar er ging er een stuk naar 10 dagen ik heb deze klacht gemeld maar heb nog steed niets vernomen naar al 3 e mails te hebben gestuurd

ik had gebeld en toen werdt mijn verteld dat zij een paar nieuwe zouden sturen maar nu is het al november dus al een maan geleden en heb niets meer gehoord ik zou graag een nieuwe paar willen hebben was gegroet mevr w lakeman

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

Bericht van we can make it

4 maanden geleden - Vervelend om te horen dat het product niet voldeed aan uw verwachtingen. Helaas kan ik uw mailtjes niet terugvinden. Ik zou u willen vragen opnieuw contact met ons op te nemen, zo kunnen we ondanks de vertraging de klacht oplossen.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 11 juli 2017 om 11:12 geantwoord

Vervelend om te horen dat het product niet voldeed aan uw verwachtingen. Helaas kan ik uw mailtjes niet terugvinden. Wij hebben direct opnieuw contact opgenomen met de klant, zo kunnen we ondanks de vertraging de klacht oplossen. Klanten kunnen altijd contact met ons opnemen via de klantenservice, dit is de meest klantvriendelijke manier om klanten te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door simon 1940