Mijn Klacht:
Twee nieuwe apparaten gekocht van het merk Siemens, bijde apparaten vanaf dag 1 niet goed.
De warmtepompdroger is naar drie keer afspraak verplaats wegens ziekte dus zes weken later hebben we eindelijk een apparaat die werkt dus gerepareerd!
De wasmachine ook van het merk Siemens blijkt ook vanaf dag 1 niet goed, probleem is bekend bij Siemens, wordt gewoon verkocht.
De eerste afzeggen is alweer geweest wegens ziekte, is een bekend verhaal van Siemens zit nog vers in het geheugen is een paar weken geleden van het vorige apparaat.
Ten eerste slechte apparaten en de service is helemaal SLECHT.
Nieuwe apparaten en moet heel lang duren voor het opgelost wordt als het opgelost wordt,want mijn wasmachine is nog niet gerepareerd!!!
Gewenste Oplossing:
Snelle reparatie, tegemoetkoming dus geld terug voor alle narigheid, bijvoorbeeld voor de vrije dagen die opgenomen zijn maar dan toch geen monteur komt, wassen en drogen bij iemand anders.
