Mijn Klacht:
Twee jaar geleden gekozen voor een dure Siemens afwasmachine ivm verlengde garantie de zogenaamde Extra Klasse Garantie. De extra klasse gaf de doorslag voor aanschaf anders hadden we ook een ander, goedkoper apparaat kunnen nemen. Na plaatsing aangemeld bij Siemens en bleek de garantie opeens niet meer te bestaan cq. afgeschaft. Wel kon ik gebruik maken van de Servicebox. Deze kon ik in de loop van de twee jaar fabrieksgarantie aanschaffen a 129 euro desnoods nog op de laatste dag na afloop van de fabrieksgarantie. Een servicemonteur die vorig jaar bij ons was, bevestigde dit nogmaals en gaf ons een folder met daarbij een vouchercode. Omdat binnenkort de garantie afloopt, wilde ik hier toch graag gebruik van maken. Op de website van Siemens kon ik hier niets meer over vinden en na e-mail contact met de klantensservice werd mij meegedeeld dat de Servicebox niet meer bestaat. Op mijn latere klacht hierover wordt niet meer gereageerd. Tot tweemaal toe is mij iets aangepraat waar ik dus geen gebruik van kan maken. Dit vind ik misleiding en voor mij een reden om nooit meer iets van Siemens/Bosch te kopen. Ik weet ook dat Siemens niet op deze klachtenpagina reageert, ook niet op andere vergelijkbare pagina’s. Dit zegt genoeg over het bedrijf. Klantvriendelijke bedrijven proberen klachten op te lossen maar blijkbaar gaat het ze nog steeds te goed om zo arrogant te zijn niet te gaan reageren.
Gewenste Oplossing:
Alsnog gebruik te kunnen maken van de mij toegezegde mogelijkheid tot garantieverlenging.
