Klacht: side niet te vinden van www.zomerseprijven.nl

op 30 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Bij de Margriet een code gekregen om een prijs te winnen maar de side is niet bereikbaar. het is de een na laatste dag dat ik mee kan doen. Ik krijg de Margriet en Libelle van mijn zus, die is abonnee en vult nooit iets in, dat mag ik doen.

Als ik mee kan doen.

Bericht van Staatsloterij

10 maanden geleden - Geachte mevrouw, Naar aanleiding van uw klacht wil ik u graag de volgende toelichting geven. Ik vind het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met de actiewebsite. Als u klikt op de volgende link: http://bit.ly/28UnWBG komt u gelijk uit op de correcte actiewebsite. Indien u nog tegen problemen aanloopt, kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn u van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 21.00 uur graag van dienst. In het weekend zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 17.00 uur. Mijn excuses voor het ongemak. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en wens u veel geluk! Mocht u nog overige vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, B. de Snoo Klantenservice Staatsloterij Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis) Postadres: Staatsloterij Postbus 818 2700 AV ZOETERMEER De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lindsay27