Klacht: Showmodel afzuiger i.pv. nieuwe

op 04 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ruim 2 weken geleden zijn wij naar Bcc Rijneke boulevard geweest en wilde een afzuiger kopen .Diegene die we wilde hebben had alleen maar een Showmodel.Wij wilde die alleen kopen met korting maar dat kregen we niet van de verkoper.Dus zei hij ik kan een nieuwe uit een ander filiaal laten komen maar dat duurt 2 weken. Prima vonden wij.
Twee weken later niks gehoord. Toen heb ik gebeld en er was niks bekend of er überhaupt 1 was besteld. De man aan de telefoon zou het gelijk regelen en er 1 thuis laten bezorgen. Maar een halve dag later kreeg ik een mail dat hij binnen was gekomen en wij em konden ophalen. Heel vreemd dacht ik maar goed. Wij hebben de afzuiger opgehaald. Toen we thuis de doos open deden zagen wij dat hij beschadigt was en vies en er al kapjes opzaten die normaal gesproken los in de verpakking zitten. Dus ja duidelijk een Showmodel.

Dus wij waren teleurgesteld en boos,
Ik heb contact gezocht met de bcc wat erg moeilijk gaat want aan de telefoon zijn ze er druk en sta je heel lang in de wacht. Als ik dan uiteindelijk iemand aan de telefoon had dan kon die mij niet helpen want ging niet over kortingen. Dan zou ik teruggebeld worden. Wat vaak niet gebeurde. Ik heb ook whats app contact gehad. De laatste keer werd er gewoon doodleuk gezegt dat dit de laatste keer was dat ze een terug bel verzoek zouden indienen. Dat is niet erg netjes vind ik omdat ik niet wordt teruggebeld dus niet mijn fout.
Er was een voorstel van 25 euro korting gedaan. Toen ik daar later over wilde terugbellen. Kon diegene aan de telefoon het niet vinden. Dus ik zou teruggebeld worden….Pffff
Moeite gedaan om dat voor elkaar te krijgen. Toen kreeg ik de verkoper weer aan de telefoon en werd ik niet al te netjes te woord gestaan.
Hij zei het voorstel is of 25 euro korting of niet. Met een niet aardige toon.

Omdat de afzuiger beschadigt en vuil is en wij voor de gek gehouden zijn. en al belkosten,benzin enzo kwijt zijn vinden wij 50 euro korting wel redelijk.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 mei 2017 om 11:18 geantwoord

Heeft op 04 mei 2017 om 20:51 geantwoord

Dat is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Fennad