Klacht: Krijgt geld niet terug van Wallet VIPSHOP.com

op 17 oktober 2013 over Shopvip.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ongeveer een jaar geleden retourneerde ik een artikel bij Shopvip.com Toen kreeg ik bij retournering een mail dat het bedrag ook in een tegoed in het account kon worden gestort. Ik koos hier toe voor omdat ik wel vaker bestellingen doe.

vervolgens bestelde ik twee weken geleden voor een groot bedrag en kon dit deels via de wallet betalen. Ik retourneerde ook weer maar vervolgens storten ze dit niet op je creditcard maar weer in je wallet.

Dus als je voor 200 euro bestelt, 50 via de wallet betaalt, betaal je dus 150 euro. Als je dan voor 100 euro terugstuurt verwacht je dat er 100 euro wordt teruggestort op je creditcard maar dat doen ze niet. Er gaat eerst 50 euro in de wallet en de resterende 50 euro naar je creditcard. Om die manier blijf je dus met een digitaal tegoed zitten.

Als je belt met VIPSHOP.com kun je vragen of ze het willen terugstorten op je creditcard alleen dat weigeren ze.

Je wordt dus gedwongen te blijven kopen bij VIPSHOP hetgeen NOOIT is aangegeven als je gekozen hebt voor de optie wallet. Dit lees je pas later op de website.

Geld terug op mijn creditcard.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shopvip.com

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shopvip.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hdr123