Klacht: Shirt nog steeds niet ontvangen!!

op 18 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Ik heb dinsdag een shirt besteld en deze is al betaald en nog steeds niet binnen!!
Ik zou graag wat meer zekerheid willen hebben wanneer ik hem kan verwachten, zo niet graag mijn geld terug willen hebben!

Met vriendelijke groet, Delano

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn shirt nog geleverd krijg of eventueel het geld terug kan ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 18 augustus 2016 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer De Vogel,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval Teezily.

Website: http://www.teezily.com/

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door DVOGEL