Klacht: slechte kwaliteit/service en niet klantgericht

Broekhoff12 op 20 maart 2015 over Sfeervolle shutters in de categorie Interieurbedrijven

Per nov 2013 shutters bij Sfeervolle shutters besteld en tot op heden zijn de shutters niet naar wens en afspraak afgeleverd, lees nu 2015.

Bij de eerste plaatsing bleek dat de bovenstijl en onderstijl niet synchroon waren. Net het volledige bedrag betaald van 3100,– voor één raam + deur. Na 3 maanden werd het opnieuw opgemeten en nu loopt de bovenstijl goed maar daaronder niet. Volgens hen kan dit niet wat ons heel vreemd is omdat het zo is afgesproken. Geen excuses, geen restitutie, vergoeding of alternatief. Dit bedrijf kan niet communiceren, slecht bereikbaar en zeer klant onvriendelijk

Na alle ellende en om niets meer met dit bedrijf te maken willen hebben zouden wij graag in aanmerking komen voor een vergoeding van de helft en minimaal een derde van het bedrag.

Dit is onwerkelijk om zo je klanten te bedienen en erkenning zou ook meer dan op z'n plaats zijn.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sfeervolle shutters

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sfeervolle shutters nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ik kan iedereen aanraden geen zaken te doen met Sfeervolle Shutters! Nog nooit zo iets meegemaakt, slechte kwaliteit en hebben van het woord "service"nooit gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door