Klacht: Foute kleur ontvangen,

op 30 juni 2016 over Sfeervolle shutters in de categorie Interieurbedrijven

Donderdag 14-01-’16 hebben wij houten jaloezieën laten opmeten. Voor de woonkamer en onze slaapkamer. Hiervoor hebben wij 75 euro betaald. Hiervan hebben wij een opmeet factuur A4-tje met alle maten en kleuren. (achterste exemplaar van zo’n zelfkopiërende factuur) Wij hebben toen gekozen voor witte jaloezieen.

Zaterdag 16-01-’16 in de winkel geweest om de kleur te wijzigingen in onze slaapkamer. De opmeet factuur van sfeervolle shutters zelf is toen gewijzigd. (dit document heb ik later gemaild gekregen).

25-05 Hebben wij eindelijk onze jaloezieën ontvangen. Wij hebben hierover ook al een klacht geschreven over de vertraagde levering. Bleek het de verkeerde kleur te zijn. In de beloofte dat het opgelost zou worden, hebben wij toe betaald.

Vanaf dit moment heb ik continu week in en week uit, gebeld, gemaild, langs geweest. Over de verkeerde kleur houten jaloezieen.
Antwoord van Sfeervolle shutters eigenaar is dat er geen bewijs is, dat dit is gewijzigd. Wat ik raar vindt, Wij zijn in de winkel geweest geholpen door Ronny, die dit kan bevestigingen. Wijziging is door gevoerd op hun offerte blaadje. Dit blaadje hebben zij gemaild naar mij en toch vertikken zij dit op te lossen.

Ik heb gebeld om een afspraak te maken, maar Edwin zit hier het nut niet van in en blijft ontkennen dat zij een fout hebben gemaakt.

Ik hoop hiermee een gevoelige snaar te hebben geraakt en dat sfeervolle shutters met een oplossing komt. Ook wil ik graag andere even 2x na laten denken voordat zij zee gaan met Sfeervolle shutters. Overigens zijn wij wel tevreden over de andere 2 houten jaloezieen.

Goede kleur houten jaloezieën voor onze slaapkamer.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sfeervolle shutters

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sfeervolle shutters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door David Oudewater