Klacht: sex in de bus…

op 29 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik nam de laatste bus 51 naar doetichem er zat een meisje vooraan en ik zat helemaal achterin toen we in Velswijk waren hoorde ik gekreun vam het meisje en de chauffeur deed de lichten van het bus uit dus ik kon niks zien toen ik bij mijn bestemming was drukte ik op de stop knop ik hoorde dat het even stil werd en checkte uit en ging naar huis. Ik neem aan dat sex in de bus niet is toegestaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste, Dat is inderdaad niet de bedoeling. Kun je me aangeven waar en hoe laat je bent ingestapt? Je geeft aan dat er een meisje voorin zat. Zat zij alleen? Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcarteam Arriva

Arriva

Heeft op 13 mei 2016 om 12:47 geantwoord

\"Dat is inderdaad niet de bedoeling. Kun je me aangeven waar en hoe laat je bent ingestapt? Je geeft aan dat er een meisje voorin zat. Zat zij alleen? Graag hoor ik nog van je.\"

Gevraagde informatie hebben wij vooralsnog helaas niet mogen ontvangen. Daarom wordt deze klacht afgesloten.

^DK
Webcareteam Arriva