Klacht: Sessie verlopen, toch 3x bestelling geplaatst.

op 12 december 2017 over Kaartenhuis.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Vrijdag rond 19:00 snel kaarten besteld zodat ik ze zaterdag nog in huis zou krijgen. Na het betalen kwam er in beeld ‘sessie verlopen’. Ik heb snel nog een bestelling gedaan en hetzelfde gebeurde. Nadat ik het voor de derde keer had geprobeerd zag ik dat het geld wel was afgeschreven en ik had geen idee of de bestelling aangekomen was. Snel een e-mail gestuurd. Krijg ik de volgende dag 2 bestellingen opgestuurd en de mededeling dat ik alles moet betalen. Ik had geantwoord dat ik überhaupt maar 2 bestellingen binnen had gekregen en een gepaste oplossing wilde hebben. Geen reactie en vandaag de derde bestelling toch nog in de bus.

De derde bestelling, die ik dinsdag binnen heb gehad had vrijdag nog geannuleerd kunnen worden. Dus ik wil dit geld graag terug.
Daarnaast moet de website aangepast worden want dit zet mensen op het verkeerde been.
En het bedrijf moet beter bereikbaar zijn, zodat mocht er iets mis zijn met een bestelling er contact kan worden opgenomen of dit goed is gegaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaartenhuis.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marthehermanides