Klacht: Sessie verlopen, toch 3x bestelling geplaatst.

op 12 december 2017 over Kaartenhuis.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Vrijdag rond 19:00 snel kaarten besteld zodat ik ze zaterdag nog in huis zou krijgen. Na het betalen kwam er in beeld ‘sessie verlopen’. Ik heb snel nog een bestelling gedaan en hetzelfde gebeurde. Nadat ik het voor de derde keer had geprobeerd zag ik dat het geld wel was afgeschreven en ik had geen idee of de bestelling aangekomen was. Snel een e-mail gestuurd. Krijg ik de volgende dag 2 bestellingen opgestuurd en de mededeling dat ik alles moet betalen. Ik had geantwoord dat ik überhaupt maar 2 bestellingen binnen had gekregen en een gepaste oplossing wilde hebben. Geen reactie en vandaag de derde bestelling toch nog in de bus.

De derde bestelling, die ik dinsdag binnen heb gehad had vrijdag nog geannuleerd kunnen worden. Dus ik wil dit geld graag terug.
Daarnaast moet de website aangepast worden want dit zet mensen op het verkeerde been.
En het bedrijf moet beter bereikbaar zijn, zodat mocht er iets mis zijn met een bestelling er contact kan worden opgenomen of dit goed is gegaan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaartenhuis.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kaartenhuis.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kaartenhuis.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kaartenhuis.nl

Heeft op 12 april 2018 om 10:13 geantwoord

Beste Marthe,
Bedankt voor je melding en excuses voor de verlate reactie.
We zien dat de klacht destijds per e-mail is opgelost;
Bij twijfel willen we je aanraden om even contact op te nemen met ons voordat je de bestelling nog een keer gaat doen. Waarschijnlijk heb je namelijk ook drie keer een orderbevestiging ontvangen en is het ook drie keer van jouw rekening geschreven. Voor deze keer willen we je graag 1x de teveel betaalde kosten vergoeden. We zullen €22,95 terugstorten op de rekening waarmee betaald is. Het zal ongeveer vijf werkdagen duren voordat dit terug te zien is op de rekening waarmee je hebt betaald. Hopelijk kun je dit op prijs stellen.
Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Marthehermanides