Klacht: Waardeloze service

J.S.T. op 11 mei 2023 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere keren heeft deze organisatie een afspraak voor me gemaakt bij een garage waar de garages vervolgens niks van afwisten en de afspraak dus ook niet nagekomen kon worden….
Communicatie is bar en bar slecht. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar; verbinding wordt gewoon verbroken, dus alles moet via de chat op de site.
Ik raad absoluut af. of met deze organisatie in zee te gaan; klinkt te mooi om waar te zijn en is het dus ook!

Gewenste Oplossing:

Een afspraak die daadwerkelijk door de garage geaccepteerd en ingepland wordt.
Krijg het gevoel dat ze maar wat doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ServiceRight over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ServiceRight

Heeft op 12 mei 2023 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij vinden het erg spijtig dat u een vervelende ervaring heeft opgedaan. Wat betreft de
communicatie had dat vanuit ons natuurlijk veel eerder met u gecommuniceerd moeten worden.
Wanneer wij een opdracht bieden aan onze ServicePunten, dan gebeurt dat onder de
voorwaarden zoals die op de website worden aangeboden. Zodra er een afspraak is geboekt bij
het ServicePunt dan is het de bedoeling dat het ServicePunt en de klant de afspraken nakomen
zoals bekend staat bij ServiceRight. Het ServicePunt zal de werkzaamheden verrichten en is
daarom ook uiteindelijk de verantwoordelijke wat betreft het resultaat. Zodra er een klacht opduikt
richting onze ServicePunten dan willen wij daar echter graag weet van krijgen, zodat wij als
platform ons best kunnen doen om zowel voor de automobilist als voor ons ServicePunt een
passende oplossing te vinden. Omdat het ServicePunt de uitvoerende partij is, zijn wij helaas wel
gebonden aan de maximale oplossing die het ServicePunt bereid is te bieden.
Wij willen graag wat voor u betekenen(, onze excuses dat wij u nog niet te woord
hebben gestaan)! Vriendelijk verzoeken wij u om onder vermelding van uw
opdrachtnummer contact op te nemen middels [email protected]. Wellicht
kunnen we een overeenstemming tussen u en ons ServicePunt bewerkstelligen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.S.T.