Klacht: Afspraken niet nagekomen. Geen contact opgenomen met de garage en de garage is niet uitbetaald !

Gerk op 24 mei 2024 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Ik wil graag een klacht indienen over ServiceRight. Ik ben al vanaf 7 mei bezig om te zorgen dat de garage wordt gebeld en dat hij netjes wordt betaald. Er worden allerlei toezeggingen gedaan, maar uiteindelijk is er nog steeds geen contact opgenomen met de Garage en heeft hij ook nog steeds zijn geld niet ontvangen. ik heb een mail ontvangen met een toezegging dat het zou worden geregeld.
En ik heb verschillende chatgesprekken gehad, waarin van alles werd beloofd. Maar daar wordt helaas geen gevolg aangegeven. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb een mail beantwoord gekregen. Daarna wordt er nergens meer op gereageerd. Ondertussen word ik door de garagehouder bedreigd dat hij zijn geld niet krijgt en dat ik nog maar even de 298,79 euro aan hem moet betalen. Ik heb 30 april online al 298,79 euro betaald aan ServiceRight. Ik ga dat niet nog een keer betalen. Jullie houden mijn geld gewoon vast, terwijl de werkzaamheden al zijn uitgevoerd. ik heb een betalingsverplichting naar de garage volgens jullie voorwaarden. En jullie dan ? Hebben jullie geen betalingsverplichting naar de garage ? Ik heb geprobeerd om dit met jullie op te lossen en dat is op heden niet gelukt. Daarom maar via deze weg. Lukt het niet via deze weg, dan ga ik naar de geschillencommissie. Ik heb de mail en ik heb de screenshots van de chatgesprekken. dus ik kan aantonen dat jullie mij allerlei beloftes hebben gedaan. En dat ik mij best heb gedaan om eruit te komen met jullie. Offertenummer 139432. ik hoop dat het nu ook eindelijk word opgelost. Ik wil graag het geld gestort op mijn rekening, zodat ik het zelf aan de garage kan betalen. Ik heb er geen vertrouwen in als jullie zeggen dat jullie het zouden doen. Dat jullie het ook doen, aangezien jullie dat al vaker hebben toegezegd. Ik wil het nu met de garage zelf regelen. Aangezien jullie als tussenpersoon niet jullie afspraken zijn nagekomen.

Ik wil graag het bedrag van 298,79 euro op mijn eigen rekening terug hebben gestort. Zodat ik dat zelf aan de garage kan betalen. Dan weet ik zeker dat het wordt betaald !

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over ServiceRight
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ServiceRight

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ServiceRight nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerk