Klacht: vooraf afgesproken prijs voor onderhoud is niet wat ik betaald heb!

Mourad1206 op 26 juli 2019 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De vooraf afgesproken prijs voor onderhoud van mijn citroen c4 grande picasso is niet de prijs wat ik moest betalen bij de garage. Daarnaast bieden jullie zogenaamd via de website aan dat de auto GRATIS wordt opgehaald en na reparatie wordt afgeleverd. Dit is onzin en gewoon niet waar tenzij je extra betaald en zelfs dan geld het alleen als je woont in dezelfde plaats waar de garage zich bevind die de onderhoudreparatie moet verrichten!

Gewenste Oplossing:

Als ik het teveel betaald bedrag voor de reparatie weer op mijn rekening teruggestort krijg inclusief het bedrag voor de leenauto!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ServiceRight

Heeft op 07 april 2023 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

De gratis haal- en afleverdienst is van toepassing op opdrachten met een minimale waarde
van €100,-, mits de auto rijbaar is, wat tevens wordt aangegeven op de website en de
bevestiging die u ontvangt naar aanleiding van uw afspraak. Tegen een kleine betaling
hebben wij deze dienst echter ook mogelijk gemaakt voor de kleinere opdrachten. Wij
vinden het jammer dat u andere verwachtingen van ons had, en wij u hebben moeten
teleurstellen.
Wij willen graag wat voor u betekenen(, onze excuses dat wij u nog niet te woord
hebben gestaan)! Vriendelijk verzoeken wij u om onder vermelding van uw
opdrachtnummer contact op te nemen middels [email protected]. Wellicht

Alle klachten die gemeld zijn door