Klacht: slechte schoonmaak

melvinterietstap91 op 31 augustus 2022 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedendag ik heb tot op heden mijn auto laten uitlijnen via jullie ging perfect vervolgens andere afspraak gemaakt autoschoonmaak compleet 100- voor betaald en er is amper schoongemaakt plus hij kwam al 3 uur telaat , vervolgens fotos gemaakt jullie toegestuurd en uiteindelijk zelf maar hellemaal schoongemaakt ik verwacht een compensatie ga geen 100- betalen voor een beetje stofzuigen en me bakjes schoonmaken waar zijn de deuren schoonmaak gebleven ramen en sponingen en de wax of shamporelle binnenin ? het stomen van de hemel of uberhaupt schoonmaak hemel ik ven diep teleurgesteld

Gewenste Oplossing:

ik hoef niet eens me geld terug maar wel een compensatie ik heb betaald voor een auto schoonmaak heb ik nu zelf gedaan , geef mij maar een polijst klei behandeling cado kost hetzelfde maar achoonmaak heb geen nut meer ben zelf inmiddels 4 uur bezig geweest mvg melvin te rietstap

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ServiceRight over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ServiceRight

Heeft op 05 april 2023 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het is natuurlijk niet netjes als wij onze afspraken niet nakomen, onze excuses voor het ongemak!
Wij proberen voortdurend onze dienstverlening te optimaliseren, zodat u ook steeds prettigere
ervaringen heeft.
Wanneer wij een opdracht bieden aan onze ServicePunten, dan gebeurt dat onder de
voorwaarden zoals die op de website worden aangeboden. Zodra er een afspraak is geboekt bij
het ServicePunt dan is het de bedoeling dat het ServicePunt en de klant de afspraken nakomen
zoals bekend staat bij ServiceRight. Het ServicePunt zal de werkzaamheden verrichten en is
daarom ook uiteindelijk de verantwoordelijke wat betreft het resultaat.
Wij willen u graag ter compensatie een voucher aanbieden, zodat u zelf kunt
ervaren dat wij onze dienstvoering hebben ontwikkeld en hier vertrouwen in kunt
hebben. Wij verzoeken u onder vermelding van uw naam contact op te nemen met
[email protected]. U ontvangt dan een link waarmee u uw voucher kunt
verzilveren.
Wij hopen u zo voldoende te woord te hebben gestaan en horen graag van u
wanneer u een van onze diensten wilt afnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door melvinterietstap91