Mijn Klacht:
Een afspraak gemaakt voor een kleine onderhoudsbeurt. Volgens de site kost deze na het ingeven van mijn kentekenplaat 113 euro maar aan de telefoon wordt de prijs vanwege speciale olie en een speciaal oliefilter 158 euro. Volgens Serviceright wordt de auto op 33 punten gecontroleerd en krijg je een gratis vakantiechick van 19,95 euro. Veugen in Ospel meld zich. De olie wordt afgelaten het filter gemonteerd .Banden opgepompt .Remblokken gecheckt.Reset service interval.Klaar en afrekenen, Ik ben zelf bij de auto in de garage gebleven .Geen checklist 33 punten nagekeken . Naar gevraagd hoe dat zit en wordt de lijst later zonder controle van deze punten ingevuld. Waardeloze afzetterij. Gratis vakantiechick . Niets van gezien.Bel je serviceRight stuur je een mail naar de klachten afhandeling.Hoor je een week niets bel ik op .Oh de mail zal in de spam zitten . Bel na 3 dagen weer op . Krijg je een man die Jack heet aan de telefoon. Ja maar uh en oh en ze hebben wel naar de punten gekeken terwijl ik zeg nee want ik stond er zelf naast. Oh je mag eigenlijk niet in de garage zijn etc.We kijken wat we gaan doen zegt deze Jack.Nu na weken en enkel telefoontjes vanuit mijn kant blijkt deze Jack ziek te zijn (misschien van de klachten)zegt men dus kan het nog even duren voordat deze klant afgehandeld wordt zegt men. Echt een prutsbedrijf wat de klanten afzet. Garage Veugen uit Ospel die geen weet heeft van een checklist want dat heb ik zelf moeten vragen . Ik wacht nog steeds op een antwoord van mijn klacht
Gewenste Oplossing:
De checklijst van 33 punten afhandelen en een tegemoetkoming in de onkosten omdat ik betaald heb voor een dienst die men niet uitgevoerd heeft
