Klacht: Slechte onderhoudsbeurt en klachten worden niet serieus genomen

Autobezitter op 06 oktober 2021 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een afspraak gemaakt voor een kleine onderhoudsbeurt. Volgens de site kost deze na het ingeven van mijn kentekenplaat 113 euro maar aan de telefoon wordt de prijs vanwege speciale olie en een speciaal oliefilter 158 euro. Volgens Serviceright wordt de auto op 33 punten gecontroleerd en krijg je een gratis vakantiechick van 19,95 euro. Veugen in Ospel meld zich. De olie wordt afgelaten het filter gemonteerd .Banden opgepompt .Remblokken gecheckt.Reset service interval.Klaar en afrekenen, Ik ben zelf bij de auto in de garage gebleven .Geen checklist 33 punten nagekeken . Naar gevraagd hoe dat zit en wordt de lijst later zonder controle van deze punten ingevuld. Waardeloze afzetterij. Gratis vakantiechick . Niets van gezien.Bel je serviceRight stuur je een mail naar de klachten afhandeling.Hoor je een week niets bel ik op .Oh de mail zal in de spam zitten . Bel na 3 dagen weer op . Krijg je een man die Jack heet aan de telefoon. Ja maar uh en oh en ze hebben wel naar de punten gekeken terwijl ik zeg nee want ik stond er zelf naast. Oh je mag eigenlijk niet in de garage zijn etc.We kijken wat we gaan doen zegt deze Jack.Nu na weken en enkel telefoontjes vanuit mijn kant blijkt deze Jack ziek te zijn (misschien van de klachten)zegt men dus kan het nog even duren voordat deze klant afgehandeld wordt zegt men. Echt een prutsbedrijf wat de klanten afzet. Garage Veugen uit Ospel die geen weet heeft van een checklist want dat heb ik zelf moeten vragen . Ik wacht nog steeds op een antwoord van mijn klacht

Gewenste Oplossing:

De checklijst van 33 punten afhandelen en een tegemoetkoming in de onkosten omdat ik betaald heb voor een dienst die men niet uitgevoerd heeft

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ServiceRight

Heeft op 04 april 2023 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

ServiceRight werkt uitsluitend met bedrijven met een hoge klantenbeoordeling die aangesloten
zijn bij de BOVAG en Focwa. Zoals ook op onze website staat aangegeven kunt u alle
servicepunten onder elkaar vinden in een lijst op de volgende pagina:
https://www.serviceright-(branche).nl/bedrijven
Wij zijn in alle opzichten erg transparant.
Bij het boeken van zowel de grote beurt als de kleine beurt, wordt een checklist
beschikbaar gesteld waarin staat opgenomen welke werkzaamheden er door het
ServicePunt verricht dienen te worden.
Wanneer wij een opdracht bieden aan onze ServicePunten, dan gebeurt dat onder de
voorwaarden zoals die op de website worden aangeboden. Zodra er een afspraak is geboekt bij
het ServicePunt dan is het de bedoeling dat het ServicePunt en de klant de afspraken nakomen
zoals bekend staat bij ServiceRight. Het ServicePunt zal de werkzaamheden verrichten en is
daarom ook uiteindelijk de verantwoordelijke wat betreft het resultaat. Zodra er een klacht opduikt
richting onze ServicePunten dan willen wij daar echter graag weet van krijgen, zodat wij als
platform ons best kunnen doen om zowel voor de automobilist als voor ons ServicePunt een
passende oplossing te vinden. Omdat het ServicePunt de uitvoerende partij is, zijn wij helaas wel
gebonden aan de maximale oplossing die het ServicePunt bereid is te bieden

Autobezitter

Heeft op 07 april 2023 om 09:14 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is mijn klacht en niets ervan is opgelost

Niemand vanuit service punt heeft ooit contact met mij opgenomen en we zijn inmiddels 1 1/2 jaar verder

Achteraf en zeker na zo een lange tijd is iets mooi praten over iets wat niet bestaat

Mijn Klacht
Een afspraak gemaakt voor een kleine onderhoudsbeurt. Volgens de site kost deze na het ingeven van mijn kentekenplaat 113 euro maar aan de telefoon wordt de prijs vanwege speciale olie en een speciaal oliefilter 158 euro. Volgens Serviceright wordt de auto op 33 punten gecontroleerd en krijg je een gratis vakantiecheck van 19,95 euro. Veugen in Ospel meld zich. De olie wordt afgelaten het filter gemonteerd .Banden opgepompt .Remblokken gecheckt.Reset service interval.Klaar en afrekenen, Ik ben zelf bij de auto in de garage gebleven .Geen checklist 33 punten nagekeken . Naar gevraagd hoe dat zit en wordt de lijst later zonder controle van deze punten ingevuld. Waardeloze afzetterij. Gratis vakantiecheck . Niets van gezien.Bel je serviceRight stuur je een mail naar de klachten afhandeling.Hoor je een week niets bel ik op .Oh de mail zal in de spam zitten . Bel na 3 dagen weer op . Krijg je een man die Jack heet aan de telefoon. Ja maar uh en oh en ze hebben wel naar de punten gekeken terwijl ik zeg nee want ik stond er zelf naast. Oh je mag eigenlijk niet in de garage zijn etc.We kijken wat we gaan doen zegt deze Jack.Nu na weken en enkele telefoontjes vanuit mijn kant blijkt deze Jack ziek te zijn (misschien van de klachten)zegt men dus kan het nog even duren voordat deze klant afgehandeld wordt zegt men. Echt een prutsbedrijf wat de klanten afzet. Garage Veugen uit Ospel die geen weet heeft van een checklist want dat heb ik zelf moeten vragen . Ik wacht nog steeds op een antwoord van mijn klacht

Gewenste Oplossing
De checklijst van 33 punten afhandelen en een tegemoetkoming in de onkosten omdat ik betaald heb voor een dienst die men niet uitgevoerd heeft

Extra informatie
Kenteken: J760NJ
Merk: Renault
Model: CLIO
Bouwjaar: 2020
Brandstof: Benzine
APK Vervaldatum: 12-09-2023

Alle klachten die gemeld zijn door Autobezitter