Mijn Klacht:
Zie vorige berichtgeving
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn geld terug en op zijn minst excuses.

Brian01 op 30 maart 2023 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven
Zie vorige berichtgeving
Ik wil graag mijn geld terug en op zijn minst excuses.
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ServiceRight over deze klacht.
Bericht van ServiceRight
5 maanden geleden - ServiceRight is helaas geen uitvoerende partij, maar een intermediar. Een compensatie kan enkel het uitvoerende partij beoordelen en geven.
Reactie van de melder van de klacht Brian01
5 maanden geleden - Ik heb nooit met een uitvoerende partij te maken gehad omdat de intermediair de afspraak niet juist heeft gepland. Nogmaals ik had maandagochtend om 0800 een afspraak voor een aankoopkeuring en zou service right laten weten waar en wanneer en dat is nooit gecommuniceerd dus kon ik ook nergens terecht. Later werd ik wel door een uitvoerende partij gebeld om onderhoud in te plannen. Ik wilde een aankoopkeuring en zij doen dat helemaal niet. Logischerwijs heb ik dan recht om mijn geld terug. Graag hoor ik van u
Reactie van de melder van de klacht Brian01
5 maanden geleden - Ongelooflijk. ServiceRight [email protected] LETOP! Wij hebben UW mail niet kunnen INZIEN! Beste, In de afgelopen periode hebben wij een of meerdere mails van u mogen ontvangen. Doordat wij zijn overgestapt naar een nieuwe CRM-systeem is de inhoud van uw toegestuurde mail niet in orde ontvangen bij ons. Is uw vraag nog niet beantwoord of kunnen wij u ergens mee helpen dan vragen wij u om een mail te sturen naar [email protected] of via de website te chatten met een van onze support medewerkers. Met vriendelijke groet, ServiceRight B.V. serviceright.nl
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 04 april 2023 om 12:33 geantwoord
Wanneer wij een opdracht bieden aan onze ServicePunten, dan gebeurt dat onder de
voorwaarden zoals die op de website worden aangeboden. Zodra er een afspraak is geboekt bij
het ServicePunt dan is het de bedoeling dat het ServicePunt en de klant de afspraken nakomen
zoals bekend staat bij ServiceRight. Het ServicePunt zal de werkzaamheden verrichten en is
daarom ook uiteindelijk de verantwoordelijke wat betreft het resultaat. Zodra er een klacht opduikt
richting onze ServicePunten dan willen wij daar echter graag weet van krijgen, zodat wij als
platform ons best kunnen doen om zowel voor de automobilist als voor ons ServicePunt een
passende oplossing te vinden. Omdat het ServicePunt de uitvoerende partij is, zijn wij helaas wel
gebonden aan de maximale oplossing die het ServicePunt bereid is te bieden.
Het is natuurlijk niet netjes als wij onze afspraken niet nakomen, onze excuses voor het ongemak!
Wij proberen voortdurend onze dienstverlening te optimaliseren, zodat u ook steeds prettigere
ervaringen heeft
Heeft op 04 april 2023 om 13:46 geantwoord
Er wordt geen oplossing geboden.
Wat een schande