Klacht: Grote beurt

Perviz op 19 februari 2024 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 7 februari 283,14 euro betaald voor een grote beurt en apk op hun website. Op 26 februari verloopt mijn apk. Ik bel vanaf 7 februari elke dag 4 of 5 keer en elke keer langer dan 1 uur wacht ik in de lijn en ze nemen nog steeds niet op en reageeren ook niet op de e-mail. Door hun schuld ben ik nu te laat en welke garage ik vandaag bel zeggen ze dat ze alleen nog plek hebben voor maart. En ik krijg ook mijn geld niet terug. Ze hebben een slechte service niemand neemt op en antwoord ook niet op een e-mail en ik raad het helemaal niet aan. Ik voel me opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van ServiceRight

9 maanden geleden - Beste Perviz. Onze welgemeende verontschuldigingen voor het ongemak. Onze lijnen zijn tijdelijk uitgeschakeld, vandaar wij niet telefonisch te bereiken zijn, maar wel altijd per mail. Daar krijgt u doorgaans binnen 24uren een reactie. Verder, is uw aanvraag gisteren in behandeling genomen en afgerond. Hiervan hebben wij u ook reeds op de hoogte gesteld per mail. En zoals daar wederom is aangegeven, kunt u de terugbetaling tegemoetzien. Indien u nog verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, staan wij altijd tot uw beschikking.

Reactie van de melder van de klacht Perviz

9 maanden geleden - Hoi ik wacht steeds mijn geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ServiceRight

Heeft op 07 maart 2024 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Perviz,

Uw terugbetaling is onderweg en zal binnen 3-5 werkdagen worden teruggestort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Indien u verdere vragen heeft dan horen we dat graag.

Mvg,
ServiceRight team

Perviz

Heeft op 07 maart 2024 om 09:36 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik wacht bijna 1 mand mijn geld

Bericht van ServiceRight

9 maanden geleden - Beste Perviz, Ik zal uw even mailen met het bewijs dat de terugbetaling al sinds 29 februari is voldaan en op afwachting is van uw bank. Mvg, ServiceRight team

Bericht van ServiceRight

9 maanden geleden - Beste Perviz, Ik zal u even mailen met bewijsstukken dat wij de terugbetaling hebben voldaan op 29 februari en dat deze in afwachting is van uw bank. Mvg, ServiceRight team

Alle klachten die gemeld zijn door Perviz