Klacht: Betaald maar geen service en geen contact

JohanDR op 05 maart 2024 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor afgelopen maandag een APK en kleinebeurt geboekt en betaald. Maar niemand kwam. Contact opgenomen met de garage en die wisten nergens van en werken ook niet meer met service right. contact formulier ingevult bij service right en ook over email. het is meer dan 24 uur later en niemand reageerd. Ik vertrek komend weekend naar Frankrijk en ik kan niet op hen blijven wachten.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en stop met het aanbieden van jullie servicen als jullie het niet waar kunnen maken

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ServiceRight

Heeft op 12 maart 2024 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johan,

Allereerst willen we u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Het is duidelijk dat de situatie die u beschrijft niet overeenkomt met de service die wij willen leveren. We streven ernaar om alle afspraken soepel te laten verlopen en betreuren het ten zeerste dat dit in uw geval niet gelukt is.

Naar aanleiding van uw klacht willen we graag zo snel mogelijk actie ondernemen om het op te lossen. Echter, volgens onze administratie hebben wij geen e-mail van u ontvangen betreffende deze kwestie. Om ervoor te zorgen dat we uw probleem adequaat en spoedig kunnen adresseren, verzoeken we u vriendelijk om direct contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected].

Wij begrijpen dat dit een frustrerende situatie voor u is en waarderen uw geduld en medewerking zeer.

Mvg,
ServiceRight Team

JohanDR

Heeft op 12 maart 2024 om 11:06 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De klacht was niet opgelost. ze hebben alleen weer een andere email doorgegeven om daar weer contact op te nemen. Waarom wordt dit neergezet als opgelost?

Reactie van de melder van de klacht JohanDR

8 maanden geleden - Ze hebben mij laten weten dat de terugbetaling onderweg is minus administratie kosten van 7 euro excl btw. Ik kan dat makkelijk missen maar ik voel mij aardig opgelicht. Hun administratie kosten betalen voor een service die zij niet leveren....

Bericht van ServiceRight

8 maanden geleden - Beste Johan, Overige kosten komen ook uw kant op binnen 3-5 werkdagen. Mvg, ServiceRight

Alle klachten die gemeld zijn door JohanDR