Klacht: Afspraken niet nakomen en toch factuur sturen !!

Sol Andalucia op 30 augustus 2022 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn benaderd door dit bedrijf om…
Wij zijn benaderd door dit bedrijf om samen te werken …… na een telefonische gesprek zullen zij minimaal 6 opdrachten per maand leveren……. Tot op heden geen een opdracht binnen gekregen……. Na meerde keren gebeld en gemaild te hebben dat wij geen opdrachten hebben gekregen en dat wij onmiddellijk willen stoppen met de samenwerking…. Is ons beloofd een onderzoek te doen waarom zij niet aan de afspraken houden….
Ook ons beloofd dat de facturen niet hoeven te betalen tot het duidelijk is geworden wat er aan de hand is.
Niks is waar wat zij beloven een hoop en zij doen er niks er aan .
telkens factuur opsturen en wordt niet op e-mail en telefoon gereageerd.!!
Ik kan niks anders zeggen dat deze club een oplichtster zijn ……. Mensen trap er niet in je wordt opgelicht terwijl je bij staat.
Ik heb dit bedrijf (!) ook gemeld bij de politie en froude zaal afdeling.

Dus pas op met service right

Gewenste Oplossing:

Geen oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ServiceRight over deze klacht.

Bericht van ServiceRight

6 maanden geleden - Het is natuurlijk niet netjes als wij onze afspraken niet nakomen, onze excuses voor het ongemak! Wij vragen u contact op te nemen met de desbetreffende afdeling. U kunt mailen naar [email protected]

Bericht van ServiceRight

5 maanden geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ServiceRight

Heeft op 04 april 2023 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij vinden het erg spijtig dat u een vervelende ervaring heeft opgedaan. Wat betreft de
communicatie had dat vanuit ons natuurlijk veel eerder met u gecommuniceerd moeten worden.
Onze excuses voor het ongemak!

Sol Andalucia

Heeft op 04 april 2023 om 13:39 geantwoord

Niet goed

Alle klachten die gemeld zijn door Sol Andalucia