Klacht: Abbonnement te hoog en geen geld retour.
Rick lely op 01 december 2023 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven
Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
ServiceRight
Heeft op 21 maart 2024 om 02:27 geantwoord
Geboden Oplossing:
Beste Tarik,
Onze oprechte excuses hiervoor en nemen uw klacht hierover dan ook serieus. Om u zo goed mogelijk te helpen en aan de juiste afdeling te koppelen, willen we u vragen om ons even een mail te sturen. Hier zijn we 24/7 bereikbaar.
We zien graag uw mail tegemoet.
Mvg,
ServiceRight
Rick lely
Heeft op 21 maart 2024 om 07:03 geantwoord
Prima