Klacht: serviceduur verlopen ondanks studietempo “vrij”

op 16 februari 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Na een turbulent jaar aan mijn thuisstudie begonnen, op het specificatieblad stond studietempo ” vrij”
Echter in de kleine lettertjes staat studieduur 1 jaar.
69 euro verlenging voor een cursus van 350 euro is belachelijk.
Hoe kan het studietempo ” vrij” zijn als de serviceduur stopt na een jaar ?
Tevens is er ook nooit gebruik gemaakt van die service.

na gratis verlenging van 1/2 jaar van de serviceduur

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LOI

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LOI nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 19 februari 2018 om 16:26 geantwoord

Goedemiddag Fred,

Wat vervelend om te vernemen dat je geen toegang meer hebt tot de cursus.

Zoals aangegeven op de bijgevoegde afbeelding, betreft de studieduur van de cursus Mediation twee maanden. Vanuit de LOI bieden wij onze studenten de dubbele serviceduur met een minimale duur van een jaar. Om deze reden heb jij bovenop de twee maanden, die wij uittrekken voor het afronden van deze cursus, 10 maanden serviceduur kosteloos ontvangen. Na deze periode heb je geen recht meer op docentenbegeleiding of toegang tot onze faciliteiten.

Binnen dit jaar ben jij “vrij” om jouw eigen tempo te bepalen. Je bent niet gebonden aan klassikale lessen of contactdagen waar de nodige modules/onderdelen voor afgerond moeten zijn.

Om deze reden kan ik jouw verzoek tot een kosteloze verlenging helaas niet honoreren. Wanneer je alsnog gebruik wenst te maken van de cursus, kan je via de reguliere weg (www.loi.nl/verlengen) een verlengverzoek indienen. Hou er rekening mee dat je dit verzoek tot 9-5-2018 kan indienen.

Alain, LOI Webcare

Heeft op 19 februari 2018 om 16:32 geantwoord

Ik vraag een tegemoetkoming, ik vind het onduidelijk in de aangeleverde documenten staan.
Wilt U een klant tevreden houden of alleen geld verdienen?

Alle klachten die gemeld zijn door Fredxxx