Klacht: Serviceair Amsterdam en Nador

op 19 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Vertrekkende met de taxi naar schiphol,15-06-2012 00:30,op schiphol aan gekomen naar de balie,so var so good,bij het in boarden gaat het op een gegeven momemt fout,wij moeten naar een andere gate?zogezegt zo gedaan,bekaf.
Eenmaal in het vliegtuig blijkt dat wij weer telaat vertrekken.
op de terug reis van Nador naar Amsterdam blijkt ook daar serviceair niet helemaal teweten hoe het moet,lange wacht tijden,bij het betalen voor extra bagage geen wisselgeld in euro’s.
Dan naar het vliegtuig,dit staat ongeveer 700 meter verder,terwijl er een bus staat om de passagiers er heen te kunnen brengen,nu moesten ouderen,volwassenen met kinderen en baby’s lopen naar het vliegtuig in nador,schande.

Ik ben tevreden met het feit dat er een betere service komt,met name door serviceair,op tijd de boarding doen,op tijd in het vliegtuig,op tijd vertrekken.
dit geld uiteraard ook voor serviceair in Nador,Marokko.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 23 juli 2012 om 12:21 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Corendon Vliegvakanties is in deze echter niet de touroperator. Aangezien u met ons geen reisovereenkomst bent aangegaan kunnen wij niet inhoudelijk op uw klacht reageren.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door nasa22