Klacht: Service van Batavus

op 26 april 2016 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Mijn Batavus Monaco is nu voor de 2de keer terug gegaan naar Batavus ( via fietsenhandel piest Enschede) en ook al 4 x terug naar de fietsenmaker piest sinds augustus toen ik de fiets heb gekocht. Steeds met hetzelfde probleem dat de fiets uit zich zelf aan gaat. Nu is er al van alles vervangen maar blijft nog steeds zo doen. De fiets is nu alweer een maand bij Batavus en krijg nog steeds geen nieuws. en de fietsenhandel kan er ook nog niets mee

Ik wil een nieuwe andere fiets en een tegemoet koming van de kosten van de verzekering aangezien die ook betaald is en ik eigenlijk sinds augustus de fiets bijna niet in bezit heb gehad en heb gebruikt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

Bericht van Batavus

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Reinbergen, Het spijt ons te lezen dat er herhaaldelijk problemen zijn met uw Batavus Monaco E-go. Wilt u het framenummer van uw fiets mailen naar info@batavus.com? Dan nemen wij uw klacht graag in behandeling. Met vriendelijke groet, Afdeling consumenten Batavus

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reinbergen
x