Klacht: Service tot aan de deur bij PlayStation store en PS Plus.

op 31 augustus 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Gelijksoortige ervaring gehad met promotie van 12mnd + 3 mnd voor 49,99 euro. Betaling gedaan op zondag maar geen PS Plus, betaling was wel van de rekening afgehaald. Direct per mail contact opgenomen.Een dag later per mail een nochalant mailtje dat het in mijn digitale portomonnee zit.
Gevraagd of ze de actie konden regelen waar ik voor betaald had, echter was dit niet meer mogelijk. Ik had vervolgens medegedeeld dat wij in een digitaal tijdperk leven en dat er best wat mogelijk was. Hierop een dag later een mail gekregen met een standaard antwoord en met de mededeling dat ik snel voor 31-08-2017 de 12 maanden Plus moest kopen anders moest ik meer gaan betalen. Dag later op mijn reactie hierop een standaard mail gehad waar ik u niet mee vermoei. Ieder geval geen excuses in de mailtjes of een oplossing of een tegemoetkoming. Ik bestel ieder geval bij de PS store niets meer digitaals in de toekomst.

Gewoon de promotieactie geven waarvoor ik betaald heb.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht NL-KW-

8 maanden geleden - Robin van Klacht.nl. ieder geval bedankt voor de moeite. Geen reactie van Sony (wat ik eigenlijk niet had verwacht na de eerder ervaring met PlayStation Plus Support ) Ook speciale dank aan de Player Support Specialisten Nick & Stefan (klinkt als een komisch zangduo, maar er is eigenlijk niets grappigs aan deze twee van Sony), Kan natuurlijk zijn dat deze twee personen helemaal niet bestaan en dat dit een computer is met standaard auto replay's. TIP: Koop je PS4 games in de winkel en niet digitaal (Goedkoop, eerlijk en betrouwbaar). Als je wat hebt kan je terug naar de winkel ( je helpt de middenstand) en ben je niet afhankelijk van een niet meewerkende en serviceloze PlayStation Plus Support wanneer er een keer digitaal wat fout gaat.

Alle klachten die gemeld zijn door NL-KW-