Klacht: Service stenen tijdperk

op 19 november 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 oktober kreeg ik mijn zweefdeurkast Madrid geleverd met toebehoren, waaronder ‘soft closing’.
Afgelopen weekeinde, twee weken later, heeft iemand tijd mij te helpen met het in elkaar zetten van de kast.
Zo kom ik erachter dat die hele ‘soft closing’ onzin is, de kast sluit al heel zachtjes.
Ik stuur een mail, ben een paar dagen na de zeer kleine retourperiode van 14 dagen – krijg standaard antwoord dat ik te laat ben om de soft closing te retourneren.
Service=0. Coulance=0.

Laatst had ik het ook al. Ik belde in de ochtend na de laatste dag van een actieperiode, en kreeg ook al 0 op het rekest.

De klantenservice van Leen Bakker: noem het maar gewoon telefooncentrale, want ‘service’ is het niet waard te noemen.

Gewenste Oplossing:

soft closing terugnemen en vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Argento