Klacht: Service slecht

op 29 augustus 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 2 dingen besteld bij Zalando. Eerst had het pakketje vertraging en 2 dagen later hoor ik dat 1 artikel niet geleverd gaat worden en geannuleerd is. Rondom belachelijk, ik wil dat shirt gewoon hebben en ik vind dit niet netjes. Als ik in de shop kijk is het ook niet uitverkocht dus ik snap het probleem niet. Ik heb ook mijn geld nog niet terug, maar ik wil gewoon dat shirt.

Gewenste Oplossing:

Als ik het shirt gewoon geleverd krijg. Ik wil niet nog meer dagen wachten, want het is al veel te laat. Ik zou het van Zalando vriendelijker vinden als ik dan korting krijg. Ik heb mijn geld ook nog niet terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoe Kleene