Klacht: Service ronduit belachelijk!

op 12 september 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 3 september 2016 ben ik langs de Leenbakker op de Stadionweg in Rotterdam geweest. Ik kwam daar de bank en de kledingkast die ik had besteld ophalen. Dit kon makkelijk, naar mijn idee, omdat ik tegenover de winkel woon. Ik ben onlangs verhuisd en druk bezig met de verbouwing dus een Leenbakker tegenover mijn nieuwe woning komt goed uit, dacht ik.
Omdat ik geen auto bezit, vroeg ik de mevrouw die me aan de kassa hielp of ik het karretje mag lenen om de spullen te vervoeren. Eerst deed ze enorm moeilijk en gaf ze me een anekdote over hoe vaak de karretjes wel niet worden gestolen en dat ze er maar één bezitten. Na haar geklaag en gezang mocht ik na het inleveren van m’n ID eindelijk het karretje meenemen.
Dat ging goed. Het karretje bracht ik netjes terug en ik besloot om nog eens verder te kijken in de winkel. Daar zag ik laminaat liggen die ik toevallig nog voor mijn twee slaapkamers nodig had. Ik besloot om deze aan te schaffen en rekende af bij de kassa. Toen ik de mevrouw vroeg of ik het karretje weer mocht lenen, zei ze zonder aarzelen: ‘nee, absoluut niet. Het is rond sluitingstijd en wij moeten op de tijd winkelen sluiten.’
Ik vertelde deze mevrouw dat ze zag dat ik letterlijk tegenover de winkel woon en dat ik binnen 5 minuten terug ben. Ondanks mijn vriendelijke, quasi smekende, verzoek bleef ze resoluut bij haar weigering tot goede service.

Daar stond ik met 10 pakken laminaat, zondag zouden de winkels gesloten zijn en naar een ander filiaal zonder auto is ook niet mogelijk. Ik moest ze wel die dag hebben.
Deze 10 pakken laminaat heb ik 1 voor 1 moeten sjouwen terwijl het met een karretje zo gepiept was.
Terwijl ik de laminaatpakken met moeite naar m’n woning draag heen en weer (wel 20 keer) zie ik dat er nog klanten staan in de winkel en de werknemers zich vermaken met de laatste klanten. Gelach en gebrul vanuit de winkel. De tranen sprongen in m’n ogen, omdat deze mensen ronduit onmenselijk hebben gehandeld.

Ik kom nooit meer naar de Leenbakker en ik zal dit nooit van m’n leven vergeten.

Excuses van de werknemers en een tegemoetkoming.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Yousra Bouzidi