Klacht: Service plus polis

op 24 augustus 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aanschaf van laptop door zoon van 18 jaar, werd door de verkoper de service plus polis aangeraden. Hierdoor 2 jaar zorgeloos gebruik van laptop. Mocht laptop vallen of koffie overheen gaan, geen zorgen, dit wordt vergoed. Dus bijgekocht ( 120 euro). Laptop is gevallen, scherm gebarst en hoek van laptopkast is stuk. Naar winkel van BCC waar laptop gekocht is. Medewerker was snel klaar met kijken, nee hoor is schade en wordt niets aan gedaan. Verzekering is gewoon extra inkomsten voor BCC!!!!

Gewenste Oplossing:

Of reparatiescherm of laptop vervangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BCC

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BCC nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 03 september 2018 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bas1851