Klacht: Service niet toereikend

Mart-Jan Wiegman op 22 februari 2021 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Mijn koel/vriescombinatie begon na twee maanden al een bromgeluid te veroorzaken. Hiervoor is een monteur langs geweest, maar het probleem kwam weer terug. Twee weken geleden is er weer een monteur geweest en nu is het geluid alleen maar erger geworden. Daarom vanochtend contact opgenomen met de servicedesk van Whirlpool. Omdat ik full time werk kan ik niet op alle dagen zomaar thuis zijn. Daarom heb ik een specifieke tijd nodig (na 15.30) waarop een monteur langskomt of op een toevallige vrij dag. Dit heb ik netjes aangegeven, maar de telefoniste kon alleen maar andere data geven waarop ik niet thuis kan zijn. Dit is niet de eerste keer dat het extreem lang duurt voordat er een monteur op een geschikte tijd langs kan komen. Ik heb de situatie uitgelegd aan de telefoniste, maar zij bewoog totaal niet mee om te zoeken naar een oplossing. Ik vind dat als een probleem bij een product van jullie erger wordt nadat de monteur geweest is er ook met spoed een andere monteur moet komen om het op te lossen. Daarbij verwacht ik dat beide partijen hun best doen om tot een oplossing te komen.

Ik wil op korte termijn (deze week of woensdag 10 maart) een monteur voor mijn koel/vriescombinatie, zodat het probleem goed opgelost kan worden. Andere dagen is mogelijk als ik zeker weet dat de monteur na 15.30 pas komt.
Ik hoop op snelle reactie van uw kant.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Alle klachten die gemeld zijn door Mart-Jan Wiegman