Klacht: Service nav defect product

op 23 februari 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 januari 2018 heb ik per mail een serviceverzoek in gediend bij customersupport van Ikea nadat ik geprobeerd had om telefonisch Ikea te benaderen.
Meteen een reply gekregen dat mijn mail wordt verwerkt en dat er zsm contact met mij wordt opgenomen.
Op 30 januari opnieuw geprobeerd om telefonisch contact te krijgen maar na zeer langdurig in de wacht gezet te zijn de poging maar gestaakt.
Opnieuw gemaild en bevestiging ontvangen dat mijn mail was aangekomen en was bijgevoegd bij vorige mail.
Inmiddels is het 23 februari en tot op heden, behalve frequente nieuwsbrieven, NIETS van Ikea vernomen

Gewenste Oplossing:

Vervanging van het defecte product en excuses!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SLBe