Klacht: Service Hygiëne

op 29 mei 2021 over Mainport Hotel in de categorie Hotels

Voor zowel zakelijke als privé redenen heb ik voor 28 29 Mei een kamer geboekt bij het Mainport Hotel in Rotterdam. Uiteraard erg enthousiast. Ter ontspanning ook nog eens een spa kamer geboekt. Althans, dat dacht ik. Eenmaal aangekomen was het al direct een miskoop. De service was dramatisch. Allereerst had ik een ruime tijd van tevoren en zelfs een paar dagen eerder gebeld i.v.m. parkeren. Ik was zelfs bereid er meer voor te betalen. Ze hadden me verzekerd van een plekje in hun parkeergarage. Afijn, we checkten om een uur of 21:00 in en bij het inchecken werd ons op een nijdige manier verteld dat de parkeergarage “helaas” vol zat. Erg bijzonder als je een tweemaal aan telefonische gesprekken hebt gevoerd waarbij je verzekerd was van een parkeergelegenheid. Daaropvolgend aangekomen bij de kamer was het een flinke tegenvaller. Een erg onhygiënische kamer. Het krukje in de badkamer zat vol met viezigheid. O.a. lippenstift afdrukken?! en verder onverklaarbare vlekken. Verder kon je zien dat zowel de lakens als handdoeken niet goed schoon waren gemaakt. En belachelijk als je voor een Spa kamer had gekozen en vervolgens in de kamer komt die niet aan je wensen voldoet. Oprecht spijtig als je je bedenkt dat ik voor het Mainport Hotel koos wegens goede referenties (kennissen). Helaas heb ik een onwijs slechte overnachting gehad. Wat je niet eens een overnachting hebt kunnen noemen. Van de jacuzzi en sauna was weinig over want ze deden het niet. Teleurstellend dus.

Ik denk dat jullie wel begrijpen dat dit niet bepaald een goede service is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mainport Hotel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mainport Hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Afiyaforbusiness