Klacht: service en storing

op 27 februari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

voordat ik de overstap naar ziggo maakte heb ik telefonisch contact gehad om diverse mogelijkheden door te nemen.
na ik het apparaat had ontvangen blijkt dat ik netflix niet kan instaleren en dat de humax mijn tv niet herkent waardoor de afstandsbediening niet sychroniseerd. Na een tweede telefoongesprek blijkt dat ik verkeerd ben geinformeerd en als ik bovenstaande problemen wil oplossen dat ik een ander abonnement nodig heb met een horizon apparaat, dan moet ik wel meer gaan betalen. Ten tweede ben ik nog geen maand lid en bij iedere bui (op dit moment de derde) storen alle zenders. voorheen zat ik bij telfort en nooit geen probleem gehad

niet. ik baal dat ik ben overgestapt want nu heb ik geen netflix , het werkt onhandig met 2 afstand bedieningen, tenzij ik meer ga betalen voor dezelfde tv zenders , en ziggo stoort mij te veel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 19782017