Klacht: Service en reparatie

Hartman in het bos op 15 april 2020 over Van der Garde buitenleven veenendaal in de categorie Algemeen

Hartman inklapbare tuinstoel van 450 euro gekocht in 2018
Aug 2019 stuk.

Tot op heden niet gerepareerd.
Zelf weggebracht na 4 weken zelf gebeld weer opgehaald. Sorry niet laten weten
Probleem niet verholpen.
Servicemedewerkers bieden doorlopend excuses aan. Maar stellzich op als slachtoffers.
Sturen medewerker zonder gereedschap. Sorry
M aken afspraak zeggen deze af sorry
Zeggen toe tijdsindicatie te sturen doen dit niet sorry.
Maak zelf de stoel.
Maak foto’s sturen wij het naar Hartman.

Probleem oplossen door monteur te sturen die zijn vak verstaat.
Op tijdsafspraak komen.

Of geld terug of nieuwe stoel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Garde buitenleven veenendaal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Garde buitenleven veenendaal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hartman in het bos

1 jaar geleden - Door leverancier Hartman zijn aan ons de juiste onderdelen gestuurd. Vd Garde had wel met hun contact opgenomen en de verkeerde onderdelen gevraagd. Dit naar goed gebruik niet aan ons gecommuniceerd. Dus Hartman stuurt binnen 5 dagen onderdelen. Mijn man plaatst deze binnen 15 minuten. Is van de Garde tussen 29 augustus 2019 en 27 april 2020 niet gelukt. De serviceafdeling is een ramp aan kennis. De medewerkers zijn niet deskundig en communicatief een drama. Dank aan Hartman voor het oplossen. Advies schakel direct de leverancier zelf in je heb als consument niets te verwachten van de Garde Veenendaal

Alle klachten die gemeld zijn door Hartman in het bos