Klacht: service en medewerker

op 15 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

vanmorgen ben ik boodschappen gaan doen bij de Lidl Voorn Ridderkerk
ik stond voor in de rij om af te rekenen komt er een klant met een retour
deze wordt eerder geholpen toen ik aan de beurt was vroeg ik de medewerker waarom deze klant voor ging zijn antwoord retouren gaan als service eerder voor verkopen daar was ik het niet mee eens
ik vertelde hem een probleem met hem had dat kon hij zicht niet herinneren
bij een eerder voorval vroeg ik hem fruit te controleren om dat ik slechtziend(blind) ben alles was goed toen ik thuis kwam zaten er toch rotte bij
toen instrueerde hij mij te gaan spelen(weg te gaan)er stond een assistent bedrijfsleidster bij het incident die vertelde hem dat hij dat niet kon maken dat maakte hem niet uit
toen vroeg ik naar de bedrijfsleidster vertelde haar het voorval retouren
gaan als service altijd voor verkopen en het antwoord om weg te gaan
kreeg hij ook gelijk dus bij de rayon manager bij een eerde voorval
en nu de bedrijfsleidster personeel gaat altijd voor klanten
dit is het verkoop logo Lidl

ik heb best begrip maar niet tegen onbeschofte medewerkers dit is
niet de eerste keer

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht fbm koopal

4 maanden geleden - mijn bericht zie boven

Reactie van de melder van de klacht fbm koopal

4 maanden geleden - ik heb contact opgenomen met de nationale ombudsman en mijn advocaat en ik gade groenteman en de persoon in kwestie van zaterdag aanklagen voor smaad tevens roep ik ook op de assistent bedrijfsleidster die aanwezig was bij het incident van zaterdag ik heb foto's laten maken in kwestie tevens heb ik meerdere getuigen voor meerdere incidenten foto's en tijd van fruit en goederen van inferieure kwaliteit aan mij geleverd ook email's van Lidl hoe mijn klachten op een kinderachtige manier een groot concern onwaardig aan mij gestuurd tevens wil ik voorkomen met deze email ik een winkelverbod krijg wat volgens mijn advocaat en de ombudsman tot de hoogste rechter door gevoerd zullen worden ik heb genoeg geld tot mijn beschikking om tot de hoogste rechter door te gaan ik ben met radar en kassa in gesprek al eerder meerdere malen om dit op de nationale televisie te voeren tevens ben ik in contact met de combinatie en het zuiden om dit geplaast te krijgen lidl klacht 622143 met vriendelijk groet fbm.koopal ps email is telefonisch besproken met mijn advokaat

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 augustus 2017 om 14:57 geantwoord

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:44 geantwoord

ik ben nooit gebeld meerdere klachten die niet opgelost zijn ik heb een brief gestuurd naar het hoofdkantoor in duitsland met 10 foto's met troep die geleverd zijn antwoorden van mijn klacht die nergens opsloegen medio september
komt er in een lokale krant met foto van de winkel hoe mensen met een beperking worden behandeld bedrijfleidster die niet kapabel is om leiding te geven bevestigd door meerdere personeels leden laatste probleem dreigde ze met een winkel verbod sindsdien ben ik niet meer in de winkel geweest ik ben met mijn advocaat bezig 2 mensen op te roepen bij de recht bank voor smaad
ook in gesprek met radar en kassa die hebben meerdere klachten van lidl dat de werkdruk van het personeel te hoog is tevens te weinig personeel ik kom later
met meerdere klachten

Alle klachten die gemeld zijn door fbm koopal