Klacht: Service en kwaliteit kassapersoneel

op 21 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hedenmiddag om ca 12.30 uur onze boodschappen gedaan bij AH Keizerswaard RTM
Jongeman aan de kassa rekent vlot af, beetje te vlot want voordat wij al onze boodschappen uit het wagentje gehaald hebben ( en wij zijn best vlot) is de counter waar je het uit moet pakken vol.
Hij blijft maar duwen, waspoeder tegen de koekjes, flessen door de sla, hij is wel vlot maar niet bijdehand.
Dan constateert mijn vrouw dat een bakje salade is opengesprongen.
Toen ik hem had was hij in orde zegt de jonge niet bijdehand knaap.
Ja dat zal wel….
Ik kan er een zakje om heen doen, hij heeft dus geen verstand van hygiëne.
U MOET even langs de servicebalie dan krijgt u uw geld terug.
Dat moet jij doen zeg ik hem.Ik werk hier niet.
Hij reageert niet meer en zet zijn onhandige activiteiten voort.
Ik toch naar de servicebalie.
Hier worden door de medewerkster ellenlange gesprekken gevoerd met iemand (privé? )
Ik word ongeduldig en vraag of de manager aanwezig is.
Als uit het niets duikt een vriendelijke dame op die het bakje gaat ruilen.
Ik heb geen zin om hier nog langer te zeuren en tijd te verliezen.
Heb AH even geprobeerd voor de grote boodschappen, ga volgende keer weer terug naar Jumbo in Ridd erker, daar kan je fijn zelf scannen, zitten je boodschappen op jouw eigen manier in je tassen.

Gewenste Oplossing:

Medewerkers terecht wijzen, manager is ok

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suedje2