Klacht: Service corendon Heeeel ver beneden alle peil

op 13 oktober 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Vakantie geboekt bij corendon naar Turkije met 4 personen en een kindje van 5. Aangekomen in het hotel stellen wij vast dat wij 1 identiteitskaart missen, hoogstwaarschijnlijk niet meer teruggekregen na de visumcontrole, waar het steeds wat chaotisch verloopt. Onmiddelijk naar corendon gebeld, antwoord gekregen dat zij de luchthavenpolitie gingen contacteren en ons terugbellen. Niet teruggebeld dus. We hebben dan teruggebeld en dan zeiden zij ons dat wij zelf de luchthavenpolitie moesten contacteren. De dag nadien was er een hotelbezoek van een reisleider van corendon. Deze ging ook terugbellen, maar niet meer gehoord. Dan zelf nog 2 dagen rondgebeld, zonder resultaat. Op onze 4e dag kwam er nog een reisleider voor Nederlanders (wijzelf zijn Belgen), zijn naam was Kenan. Wij hebben de situatie uitgelegd, maar deze was zeer onbeleefd en arrogant. Hij vertelde ons dat wij een auto moesten huren en dan naar de luchthavenpolitie moesten gaan om aangifte te doen om daarna naar de Belgische Ambassade in Ankara te gaan, maar liefste 10 uren rijden. Na deze volslagen idiote redenering zijn we dan maar op eigen houtje beginnen handelen. We hebben zelf alle informatie opgezocht via internet. We hebben dan maar een taxi genomen naar de luchthaven (60euro), en zijn zelf naar de luchthavenpolitie in Antalya geweest (niet eenvoudig als toerist). Hebben daar een drietal uur vertoefd, een tolk moeten laten komen, kostenplaatje 200euro. Dan terug een taxi naar het Belgische consulaat in Antalya,(15euro). Dan nog een taxi terug naar het hotel, terug 60euro Een kutdag op je vakantie als je nul komma nul bijstand krijgt van je reisleiding. Uiteindelijk een dagje van 335euro. Eindbalans: een dikke 300euro weggegooid en als je alles samentelt met de talloze telefoontjes die wij moeten doen hebben, een 3tal dagen vakantie in de prullenmand. Dan ook nog eens heisa op de luchthaven met de bagage. Logisch denk ik dat als je op vakantie bent geweest dat je misschien wat meer gewicht in je koffer hebt. ik ben nu al 23 keer naar Turkije geweest en heb elke keer een 4 a 5 kilo overgewicht, nooit een probleem geweest. Nu moet ik opeens 49euro bijbetalen. Ben nu sterk aan het denken dat dit allemaal één corrupte bedoening is. Bedankt Corendon en tot nooit meer.

Ik ben pas tevreden als ik als ik het verloren bedrag terugkrijg en als deze oplichters niet meer operationeel zijn, want dit zijn echt wel heeeel veeeel klachten. Misschien moeten wij als brave burgers een samenspannen en een rechtszaak aanspannen tegen deze onverantwoorde praktijken.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

23 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Davy Beerens