Klacht: Service contract ketel chalet landgoed de ijsvogel

op 26 januari 2014 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Beste l.s.

Wij hebben in 2011 een ketel in ons chalet laten plaatsen .
Daarbij hebben wij een service contract afgesloten voor onderhoud en eventuele reparaties.
Er is toen een medewerker van Feenstra geweest en heeft de ketel voor het contract gekeurd.
Helaas is daarna niks meer gebeurd.
We zijn nou 2 jaar verder en de ketel moet onderhoud hebben.
Netjes Feenstra gebeld over bovenstaand probleem.
Moest uitgezocht worden u word morgen teruggebeld.
Helaas niet terug gebeld .
Week erna weer gebeld zelfde antwoorden en weer niet terug gebeld .
Dus bij deze een officiële klacht.
Misschien dat ze dan eens wakker worden in Tiel .
Vind het wel vreselijk irritant ,want wat als mijn ketel nu stuk gaat???
Ik verwacht van Feenstra dan ook zo snel mogelijk een passende oplossing.
Als we er dan nog niet uitkomen gaan we maar weer een stapje verder.

Gewoon alleen een onderhoud contract en de onderhoud zo snel als mogelijk uitgevoerd .
Excuses zou hierbij wel op zijn plek zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 27 januari 2014 om 11:26 geantwoord

Geachte heer M******

Om te beginnen willen wij u bedanken voor uw klacht, iedere vorm van feedback is bruikbaar ter verbetering en continuering van onze dienstverlening.

Uiteraard is het wel de bedoeling dat afspraken worden nagekomen. Wij betreuren dan ook dat dit niet is gebeurd. Mogelijk is hier iets misgegaan omdat u aangeeft met de vestiging Tiel contact te hebben opgenomen, terwijl u onder de vestiging Heerhugowaard valt (omdat u in Enkhuizen woont). Dit neemt niet weg dat het niet goed is dat wij geen contact hebben opgenomen. U doet tenslotte zaken met Feenstra en het zou voor u verder niet uit hoeven maken of u met een lokale vestiging contact heeft of met het hoofdkantoor.

Wij hebben uw klacht direct doorgezet naar de verantwoordelijke vestiging, wij laten uw klacht ter controle in ons systeem open staan zodat we vanuit de centrale klachtenadministratie kunnen monitoren dat dit ook daadwerkelijk wordt opgepakt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Richard1976